REFORMA PROGRAMÓW

W tej sytuacji reforma programów naucza­nia stała się jednym z najważniejszych zadań zarówno teorii, jak i praktyki pedagogicznej ostatniego trzydziestolecia. Tak było w Zwią­zku Radzieckim, gdzie w 1964 roku powołano do życia specjalną komisję złożoną z członków Akademii Nauk i Akademii Nauk Pedagogicz­nych; tak było w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej, gdzie podobnemu celowi służyła w latach sześćdziesiątych działalność wielu komisji przedmiotowo-metodycznych, jak np. Science Study Committee, Biological Sciences Curriculum Study itd., tak wreszcie było i jest w wielu innych krajach uprzemy­słowionych.  Jakimi założeniami kierowały się w swej pracy nad reformą programów nauczania wzmiankowane komisje i jakie cele zamierzały osiągnąć?

Cześć, tu Jola a to moja strona. Zapraszam Cię z całego serduszka do przeczytania tego co mam do zaoferowania. Wpisy będą poświęcone tematom technicznym, pojawią się ciekawostki i informacje, których nie znajdziecie nigdzie indziej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)