PERSPEKTYWY ROZWOJU

Z przewidywań, iż w Polsce w latach 1971—1980 przyrost ludności wynie­sie 2,7 min; w drugim dziesięcioleciu (1981— 1990) 2 min osób; a w trzecim (lata 1991 — 2000) tylko 1,3 min, wynikają niezwykle waż­ne następstwa dla gospodarki narodowej, a za­tem i dla polityki oświatowej. Przykładem może być spadek zapotrzebowania na nauczy­cieli w szkolnictwie podstawowym i średnim, możliwość znacznej poprawy warunków pracy w szkołach, potrzeba podniesienia kwalifikacji zmniejszającej się liczby pracowników, bez czego nie można by utrzymać wysokiego tem­pa i dynamiki gospodarczego, społecznego i kulturalnego rozwoju kraju itp. Rozwój społeczno-gospodarczy kraju jest ważnym wyznacznikiem zadań oświatowych.

Cześć, tu Jola a to moja strona. Zapraszam Cię z całego serduszka do przeczytania tego co mam do zaoferowania. Wpisy będą poświęcone tematom technicznym, pojawią się ciekawostki i informacje, których nie znajdziecie nigdzie indziej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)