OSZCZĘDNOŚĆ MATERIAŁÓW

W czasach kiedy bardziej niż kiedykolwiek zmierzamy do oszczędzania materiałów i su­rowców oraz optymalnego wykorzystania spe­cjalistów, nie jest pożądane, aby nauczyciel, skrępowany sztywnymi ramami klasowo-lekcyjnego systemu, prowadził np. ten sam wy­kład oddzielnie dla trzech—czterech równole­głych klas, albo też — co jest równie bezza­sadne — uczył języka obcego grupę złożoną z trzydziestu—czterdziestu uczniów. Metody nauczania trzeba więc dobierać między innymi w zależności od tego, czy nauczanie odnosi się do pojedynczych uczniów, niewielkich zespo­łów, czy wreszcie dużych grup osób, którym zamierza się przekazać takie czy inne informa­cje, albo też przygotować warunki konieczne dla samodzielnego przyswojenia sobie tych in­formacji.

Cześć, tu Jola a to moja strona. Zapraszam Cię z całego serduszka do przeczytania tego co mam do zaoferowania. Wpisy będą poświęcone tematom technicznym, pojawią się ciekawostki i informacje, których nie znajdziecie nigdzie indziej!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)